febr. 13 2017

Mapes i control del territori

Posted in Cartografia, Novetats bibliogràfiques by Marta Gil Mañà |

mapes-i-control-del-territori-a-barcelona-vuit-estudis_referenceEl proper 16 de febrer, l’Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona (AHCB) i l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya organitzen la presentació del llibre “Mapes i control del territori. Vuit estudis” coordinat per Ramon Grau i Carme Montaner. El volum recull les ponències presentades a les Terceres Jornades d’Història de la Cartografia de Barcelona que van tenir lloc el 14 i 15 d’octubre del 2015.

La presentació anirà a càrrec de Vicenç Rosselló, catedràtic emèrit de geografia de la Universitat de València, a l’AHCB a les 19:00h. L’entrada és lliure.

Imatge i informació extretes del web de l’ICGC

This entry was posted on Dilluns, 13 febrer, 2017 at 10:48 and is filed under Cartografia, Novetats bibliogràfiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.