Oct 07 2013

Cicle de conferències sobre paisatge i ordenació del territori

Posted in Congressos, seminaris, Paisatge, Territori per Marta Gil Mañà |

masterDurant els mesos d’octubre i novembre tindrà lloc el cicle de conferències El Paisatge en l’ordenació del territori. El cicle està organitzat pel Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona, en el marc del seu Màster d’Estudis Territorials i de la Població.

Les conferències tindran lloc durant cinc dimecres successius entre els dies 23 d’octubre i 20 de novembre de 2013, a la Sala d’Actes de la Facultat de Lletres de la UAB (B7/1056), entre les 18h a les 19.30h de la tarda. Al web del Departament trobareu el programa i la resta de la informació relativa a aquest esdeveniment.

Imatge i informació extretes del web del Màster

This entry was posted on Dilluns, 7 Octubre, 2013 at 11:21 and is filed under Congressos, seminaris, Paisatge, Territori. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.