Qui som?

2016 Any Internacional dels Llegums

Posted by Montse Monge | maig 11, 2016

bctotLlegums

L鈥橝ssemblea General de les Nacions Unides ha proclamat l鈥檃ny 2016 Any Internacional dels Llegums, per sensibilitzar la poblaci贸 sobre els avantatges nutricionals dels llegums. Per aquest motiu la Unitat de Fisiologia Vegetal de la Facultat de Bioci猫ncies ha muntat a la Biblioteca una exposici贸 sobre llegums on es poden observar diferents tipus de llavors i de plantes, m猫todes de germinaci贸, cultius in vitro i hidrop貌nics, aix铆 com tamb茅 una col路lecci贸 de monografies i alguna revista centrats en la investigaci贸 sobre aquests aliments. Amb aquesta activitat, es vol posar de manifest que els llegums:

• S贸n rics en nutrients
  • S贸n accessibles econ貌micament i contribueixen a la seguretat aliment脿ria a tots els nivells
  • Aporten importants beneficis per a la salut
  • Fomenten l鈥檃gricultura sostenible i contribueixen a la mitigaci贸 i a l鈥檃daptaci贸 al canvi clim脿tic
  • Promouen la biodiversitat

La mostra restar脿 a les vitrines durant tot el mes de maig, fet que permetr脿 veure en directe el desenvolupament d鈥檃lgunes de les plantes exposades.

M茅s info: http://www.fao.org/pulses-2016/es/

Posted in General-estudiants | No Comments »