Qui som?

• WOS

Concurs ExpoNatura UAB 2016

Posted by SMPR | maig 3, 2016

El Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia de la UAB organitza el concurs fotogràfic ExpoNatura UAB 2016. La participació està oberta fins al 20 de maig i les imatges s’exposaran el 7 de juny a la Facultat de Biociències. El tema de les obres serà la natura i la biodiversitat.

ExpoNatura

El concurs, que compta amb el suport de la Facultat de Biociències i del Vicerectorat de Relacions Institucionals i Territori de la nostra universitat, es desenvolupa en el marc de les II Jornades de BioRecerca.

En aquest enllaç podreu consultar les bases d’ExpoNatura, accedir al formulari de participació i consultar la galeria fotogràfica http://www.uab.cat/web/exponaturauab-1345699128398.html

L’inici d’aquesta mostra d’imatges sobre natura es remunta al període 1986-1989, quan un grup d’alumnes de doctorat van endegar el projecte.

EdicionsAnteriors

Posted in General-estudiants | No Comments »