Qui som?

• WOS

Exposició commemorativa dels 250 anys de la RACAB

Posted by RGS | febrer 27, 2015

RACB02La Facultat de Ciències i Biociències de la UAB acull, fins a finals d’abril, l’exposició «250 anys interaccionant amb la societat» que commemora la creació de la Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona (RACAB).

Com va exposar Ramon Pascual –catedràtic de física teòrica, ex rector de la UAB i actual president de la RACAB– en el seu discurs inaugural, cal recordar que l’Acadèmia es va crear un 18 de gener de 1764 en una Barcelona sense universitat i, des de llavors, ha tingut un paper central en la recerca i la divulgació científica a Catalunya. Avui dia, l’arxiu i la biblioteca de la RACAB atresoren un fons de prop de 150.000 volums.

L’exposició, que consta de diversos panells on es mostren fotos i explicacions sobre la trajectòria de la RACAB, s’ha ubicat al passadís que hi ha al davant de la Gestió Acadèmica de la Facultat de Ciències. No us la perdeu!!

Per a més informació: http://www.racab.es/es/250aniversari/expo

Posted in General-estudiants | No Comments »

Comentaris