BCS

Biblioteca de Ciències Socials

abr. 23 2013

Nou cercador de normativa de gènere

L’Institut Català de les Dones (ICD) ha creat un nou cercador de normativa de gènere on podreu consultar la legislació específica en matèria de gènere i drets de les dones, en diferents marcs normatius: nacional, europeu, internacional, i en especial atenció a la normativa catalana.
La consulta a la base de dades pot ser per cercador simple, posant frases o paraules clau; o bé per cercador avançat, on hi ha diferents opcions per cercar: títol, url, any, àmbit territorial (internacional, europeu, català…) i per matèries on pots acotar la cerca als temes específics que interessen.
Els resultats s’ordenen cronològicament, i també tens la opció d’ordenar els resultats alfabèticament.
L’Institut Català de les Dones també compte amb altres cercadors interessants:
Cercador d’expertes
Permet buscar perfils de dones que destaquin en diferents àmbits (científics, acadèmics, empresarials, culturals o d’altres).
Cercador d’entitats de serveis socials
Permet obtenir dades de totes les entitats titulars de serveis socials.

This entry was posted on Dimarts, 23 abril, 2013 at 16:44 and is filed under bases de dades, dones, dret, recursos web. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Translate »