BCS

Biblioteca de Ciències Socials

set. 22 2011

L’Observatori de la Recerca de l’Institut d’Estudis Catalans (OR-IEC)

L’Observatori de la Recerca de l’Institut d’Estudis Catalans (OR-IEC) gestiona el portal web MERIDIÀ (Mesurament de la Recerca, el Desenvolupament i la Innovació), un servei d‘informació especialitzada per analitzar, planificar, coordinar i difondre les activitats d’R+D+I dins el sistema de ciència i tecnologia dels territoris de llengua i cultura catalanes.

Des de principis de l’any 2010, l’OR-IEC també disposa d’un bloc, els objectius del qual són comentar la informació disponible al portal web, difondre les novetats més destacades de les diferents àrees (convocatòries, congressos, informes, etc.) i establir un canal de comunicació amb la comunitat científica. La subscripció al canal RSS del bloc permet conèixer la informació actualitzada de forma ràpida i eficient. Algunes de les novetats més destacades del bloc són:

Bons resultats de Catalunya i del País Valencià a la convocatòria ERC Starting Grants 2011

Amb quins països col·laboren els científics de Catalunya?

Els articles científics catalans han augmentat un 119,7% en el darrer decenni

62 revistes científiques dels Països Catalans a la base de dades Web of Science

La FECYT finança enguany 81 projectes de divulgació científica dels territoris de llengua i cultura catalanes

Beques i ajuts per a la formació de personal investigador (1997-2009)

Si voleu ampliar la informació o desitgeu rebre el butlletí electrònic del bloc amb les darreres novetats, només cal que envieu un correu

Demanen la col·laboració de tothom per tal de donar la màxima difusió d’aquest servei obert a tota la comunitat científica.  Les dades de contacte són:

Observatori de la Recerca (OR-IEC)

Institut d’Estudis Catalans

Carrer del Carme, 47

A/e. or@iec.cat

Fax  +34 932 701 180

This entry was posted on Dijous, 22 setembre, 2011 at 9:04 and is filed under estadístiques, recursos web. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Translate »