2a setmana. Pla de treball (fins al 24 de gener)

Treball autònom amb el Parla.cat

Bàsic 3. Unitat 2. Busquem pis

Bloc 1. Activitats: 1.1, 1.2 (comprensió oral; estructures i lèxic per descriure habitatges); 1.4, 1.5 (vocabulari, tipus d’habitatge); 1.7, 1.8, 1.9 (vocabulari, parts de la casa); 1.10 (adjectius per descriure pisos); 1.13 (estructures per descriure pisos); 1.14, 1.15 (gramàtica, gènere i nombre dels adjectius)

Bloc 2. Activitats. 2.1 (estructura dels anuncis d’habitatge), 2.2 (comprensió oral, anuncis de cases); 2.5 (vocabulari, expressions d’anuncis immobiliaris); 2.7 (vocabulari de les condicions i instal·lacions dels habitatges), 2.8 (vocabulari dels pisos de lloguer); 2.9 (pronunciació, el so de la essa sorda i la essa sonora); 2.10 (gramàtica, el pronom en); 2.11, (comprensió oral; condicions dels habitatges), 2.12 (gramàtica, els interrogatiu quant, quanta, quants, quantes), 2.16 (comprensió oral, estructures per parlar de les condicions i característiques de l’habitatge)

Activitats d’avaluació: 1, 4

Tasques

Expressió escrita. Escriu un anunci per compartir el teu pis i penja’l al tauler dels anuncis immobiliaris. Afegeix alguna fotografia! A la propera classe parlareu entre vosaltres per intentar llogar l’habitació que compartiu.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.