Curriculum vitae succint (2020).

Joan Amenós: doctor en dret i professor titular de Dret Administratiu a la Universitat Autònoma de Barcelona.

*

Ha estat responsable de diversos projectes d’innovació docent a la Facultat de Dret i a la Facultat de Lletres de la seva Universitat. Ha estat vocal del Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics de la Facultat de Dret de la UAB. Les seves publicacions han girat principalment entorn l’urbanisme i l’Administració Local.

**

Actualment, està integrat  activament en el projecte d’investigació “La lucha por la ética y contra la corrupción: empleo y contratación del sector público, urbanismo y actividad de fomento de los poders públicos” (DER 2016-79920-R):IP:CEC.

Quant a Joan Amenós Álamo

Professor de Dret Administratiu
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.