Blog d'en Xavier Villalba

Recerca, docència i altres assumptes

Una forma gens refinada de sabotatge

Si ja fa unes setmanes vaig qualificar de forma refinada de sabotatge les propostes vagues i ecumèniques d’obrir un debat social amb tothom que passés pel carrer sobre l’aplicació de l’EEES, avui ens arriba des de la Facultat de Traducció i Interpretació (FTI) una forma gens refinada de sabotatge, en la línia del que va tenir lloc a la Facultat de Ciències de la Comunicació. Deixo la narració dels fets al Degà de la FTI, Francesc Parcerisas:

Comunicat a tots els professors, alumnes i PAS de la FTI
Aquest matí, dia 27 de maig, cap a les 7h del matí un grup d’uns deu encaputxats ha entrat a la FTI i ha comminat les senyores de la neteja a abandonar immediatament l’edifici, cosa que elles no han fet. Intentaven posar cadenes a les portes i col·locar una pancarta sostinguda per unes estructures de ferro que portaven. Les senyores de la neteja han pogut avisar a Seguretat del Campus i quan Seguretat s’ha personat a l’edifici, cap a les 7,40h, tots els encaputxats (i un grup que esperava davant de la Facultat) han fugit corrents, saltant per una finestra del segon pis i enduent-se la pancarta.

El Cap de Seguretat afirma que eren “els de sempre” i que no es tractava d’alumnes de la FTI.

Considerem aquest fet d’extraordinària gravetat, perquè s’ha produït sense que els assaltants s’identifiquessin, comminant les senyores de la neteja que complien amb el seu torn laboral i possiblement per part de persones sense cap vinculació amb la nostra Facultat.

És per això que demanem la màxima cooperació de professors, estudiants i PAS, molt especialment atès que ens trobem a final de curs i en període de proves i exàmens. Rebutgem enèrgicament aquestes actuacions de persones alienes a la FTI, totalment injustificades i pertorbadores.

Francesc Parcerisas

Degà FTI

27 de maig, 8,30h

Contra Bolonya (bé devia ser el motiu, perquè és l’excusa per a qualsevol cosa al nostra campus), caputxes, amenaces i cadenats. Aquests sabotejadors de pa sucat amb oli acabaran cridant com els castellans que rebien el funest Ferran VII: “¡Vivan las cadenas!”.

Bolonya en funcionament

Següent

Tesis per encàrrec

1. aleatorio

Y si son los de siempre, ¿qué hacen todavía en la UAB? ¿Por qué no son expulsados? ¿Por que el SEPC hace pintadas firmadas, ensuciando el campus, obligando a gastar dinero público para su limpieza, y desde el Rectorado no se les quita los espacios que se les han cedido y las subvenciones que reciben? ¿Por qué hay que ser tan permisivo con los violentos y con quienes degradan nuestra universidad?

2. Francesc Xavier Villalba Nicolás

Aleatorio,
    El campus de la UAB és un com un parc sense tanques, per tant les possibilitats d’acabar amb les actuacions d’aquests vàndals són ben limitades. Com a molt les anirem reduint, però el gust per tacar les parets seguirà amb l’èxit que té ara. Jo vaig fer broma un dia dient que si ens fan pagar un cànon digital per si exercim de pirates, amb més motiu fessin pagar un cànon de neteja als compradors d’esprais de pintura.
    Sobre les mesures més dures que proposes, si l’expulsió per incidents gravíssims, segurement qualificables de delicte en alguns casos, es va vendre com a persecució política (passa’t pel blog Repressió UAB), no t’imagines el sarau que ens organitzen si els tanquen el cau de l’ETC on organitzen les seves ‘lluites’. No val la pena donar-los publicitat gratuïta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Impulsat per WordPress & Tema creat per Anders Norén