Blog d'en Xavier Villalba

Recerca, docència i altres assumptes

que NO ens els toquin

Sí, aquest és el provocatiu (?) nom d’un dels molts blocs d’assemblees universitàries. Aquest en concret pertany a l’ASSEMBLEA d’ESTUDIANTS i PROFESSORS de l’ETSAB. No té res de particular, llevat del subtítol, que mereix un estudi detingut:

ASSEMBLEA d’ESTUDIANTS i PROFESSORS de l’ETSAB reivindicant les retallades en educació

Reivindiquen les retallades?! No, realment no ho fan, simplement passa que no saben escriure: són de ciències i a més enginyers! Confio que construeixin les cases millor que les frases (suposo que l’analfabetisme funcional també és culpa de l’EEES i la mercantilització de la universitat).

Perquè comproveu que són analfabets i no pas uns lacais dels banquers i del mercat, us dono una mostra que són assemblearis de pura raça. És l’acta del 29 de novembre, en concret la part en què han de veure què fan per mobilitzar-se contra els nous estatuts de la UPC:

3- Proyecto de adaptación de los estatutos de la UPC
⁃ En primer lugar se pregunta si hay presente alguno de los siete alumnos de la escuela que nos representan en el claustro de la UPC.
⁃ No hay, aunque al final llega uno de ellos (Iván), que si que está enterado del tema pero ya casi habíamos terminado de hablar.
⁃ Comentamos que hay que localizar a estas personas para que haya comunicación entre asamblea y lo que ocurre en el claustro. Sería interesante que hagan llegar lo que saben y que escuchen nuestra opinión para que su representatividad sea una realidad.
⁃ La mayor parte del tiempo se dedica a exponer brevemente el proceso que ha llevado el proyecto, que se debatirá y votará el próximo 14 de diciembre.
⁃ Observamos que es un tema del que en general hay mucho desconocimiento y que se debería haber abordado antes, por la trascendencia que tiene.
⁃ Para poder analizarlo más a fondo se facilitarán fuente a través del blog.

No cal fer-ne comentaris.

De l’infern al paradís

Següent

Falta de confiança: eleccions!

1. Frederic

Xavier,
    D’on n’hi ha no en raja, no es poden demanar peres a un pomer, etc, etc.
    Salutacions ben cordials.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Impulsat per WordPress & Tema creat per Anders Norén