M’han informat que el dia 24 a les 11.30 hi ha una nova assemblea per ”fer alguna acció contundent per la tancada de la UB”. NO és que sigui especialment important, perquè ja sabem que el bacallà es talla a les comissions, que es passen per l’entrecuix els consensos i les votacions de l’Assemblea, com la decisió d’ocupar quan es va votar fer vaga.
En resum que ens volen muntar alguna acció vandàlica digna de la fama de la nostra Facultat. Es veu que això que a les notícies es parli dels estudiants de la UB i de la UPF i s’hagin oblidat dels lluitadors veterans, dels cabdills del moviment revolucionari mundial, deu fer molt de mal. Bé, els venedors de pintura ja es deuen estar fregant les mans: amb aquesta patuleia no es podran queixar de la crisi, no.