No se’ls pot deixar sols

Ja hi som: marxo uns dies i n’organitzen una de bona!

596641sorpresa

Llegeixo astorat a la web de el Periodico que

Diversos estudiants han assenyalat que els ha semblat més fàcil la prova de català que la de castellà, tradicionalment considerada menys complexa: “Els textos de castellà eren més difícils perquè eren més complexos”, ha subratllat l’alumna Raquel Martínez.

En la mateixa línia, l’aspirant a fisioterapeuta Víctor Barrado ha dit que l’examen de català li ha semblat més fàcil perquè les preguntes “eren més directes, mentre que a la prova de castellà eren més rebuscades i feien dubtar”.

No creia que arribés a llegir-ho, però sí, ja som més fàcils que el castellà! Un petit pas per a un lingüista, però un gran pas per a la ciutadania del futur nou estat d’Europa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *