Blog d'en Xavier Villalba

Recerca, docència i altres assumptes

Les primeres valoracions de la vaga i de la mani d’ahir

De moment puc assegurar que els convocants de la vaga d’ahir (CAF i SEPC) no han parlat ni de ‘seguiment massiu’ ni de ‘manifestació multitudinària’. De fet, no han dit ni piu (el bloc de la CAF-UAB encara té a la portada el Carnestoltes!). És una política d’autocensura?

El Joan Gil sí que es mulla: parla de fracàs.

També constato que hi ha una certa confusió sobre el motiu de la manifestació. Mentre la convocatòria parla d’aturar la mercantilització i de construir la universitat que volem (la que vol el SEPC? la que vol la CAF? és la mateixa?), al bloc de l’Assemblea UB Raval diuen que “Un miler d’estudiants s’han manifestat avui al migdia a Barcelona per reclamar la democratització de la universitat pública.” És la manca clara d’objectius de què parla el Joan Gil.

Notícies fresques

Següent

Una última reflexió sobre la jornada (normal) d’ahir

1. Recomano llegir els comentaris de l’assemblea ub raval al meu bloc, molt divertits…

Faltant al respecte i sense saber ni de què parlen, i com no, de noms i cognoms res, s’emparen en el seu col·lectiu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Impulsat per WordPress & Tema creat per Anders Norén