Sense cap escrúpol ni vergonya, el SEPC continua la seva fugida endavant (o muntanya avall sense frens) i ens fa saber que “Des del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans considerem que el conjunt del moviment estudiantil està legitimat per a utilitzar tots els mitjans necessaris per a aconseguir aturar el procés de Bolonya”. Després de llegir això, esperem que les dianes amb el nom de la rectora siguin producte de la ignorància supina d’aquesta colla.

Per continuar amb el despropòsit i la irresponsabilitat, segueixen traient-se les puces del damunt després del fracàs de totes les seves accions, inclosa la vaga de fam, i carregant el mort als altres (la llista no té preu!):

Per tant, considerem a Anna Ripoll, Ester Crespo i Santiago Guerrero així com tot l’equip de govern de la UAB, la comissionada d’universitats Blanca Palmada i el conseller d’innovació, universitats i empresa Josep Huguet; responsables directes de la negativa de diàleg amb la comunitat universitària, de la censura i la repressió que esta patint el moviment estudiantil i sobretot de l’estat de salut crític actual d’en Tomàs i totes les conseqüències que es puguin derivar de la vaga de fam.

Encara sort que no els encolomen la responsabilitat del canvi climàtic, les morts a la carretera i la meva al·lopècia! Quina poca vergonya!