Dijous gras tenim convocada vaga universitària, que en el cas de l’autònoma s’amplia un dia més: amb el nostre campus costa més arreplegar contenidors i muntar barricades i necessitem un dia extra. No cal afegir-hi res que no hagués dit farà un any a un post similar, si de cas la referència als horaris ‘antipersona’. No crec pas que es pugui solucionar aquest tema d’horaris. Si una facultat com la FTI (futura FTIEAO?), que té dues titulacions ja té uns horaris criminals, com ens ho fem a Lletres, amb un munt de titulacions i uns problemes d’espai endèmics? Es fa difícil, especialment si a més cal cercar horaris compactes (totes les classes d’una tirada si pot ser), que no calgui pujar divendres i alhora que hi hagi una franja horària lliure.
En qualsevol cas, la vaga de dos dies (de fet tres: si es fa vaga dimecres i dijous, divendres toca anar de Carnaval) no servirà per fer una proposta concreta de reforma dels horaris.