La desocupació del rectorat és una magnífica notícia (podeu llegir la nota de l’equip de govern), encara que no suposi cap sorpresa per als qui coneixem el perfil dels ocupants: un pont de tres dies i els exàmens a tocar són una temptació irresistible per a qualsevol lluitador universitari. Són quatre gats i no tenen cap ganes de sacrificar-se pels companys que diuen voler salvar: són revolucionaris, però no ximples. Ara satisfets cap a casa, a descansar com es mereixen els herois de la gran causa i a estudiar per als exàmens. Darrere deixen la brutícia i les destrosses que ens tocarà pagar entre tots, però encara tenen la barra de dir que ho fan per responsabilitat. Només cal llegir què expliquen:

Segons ha explicat la portaveu de la Coordinadora d’Assemblees de Facultat (CAF) de la UAB Laura Gené a Europa Press han pres aquesta decisió com “acte de responsabilitat” per no perjudicar els estudiants i els treballadors.

I això ho pensen ara? Qui creien que perjudicaven bloquejant el rectorat? Mas-Colell, Wert, el Banc Mundial?

En fi, són com són i Això és així des que la universitat és universitat i no sembla que hagi de canviar, encara que s’aprovi una franja no lectiva prorevolucionària.