220px-Pyrrhus

Com no podia ser altrament, ja tenim la valoració (positiva) de la CAF sobre l’ocupació i desocupació del nostre Rectorat:

La Coordinadora d’Assemblees de Facultat va decidir, ahir, un mes més tard des de que vàrem entrar, desocupar el Rectorat de la UAB. Hem marxat perquè l’ocupació ha sigut un triomf per nosaltres i ja no donarà més fruits i per tant, cal canviar la mesura de pressió. L’objectiu principal no l’hem aconseguit perquè l’equip de govern no ha executat les mocions aprovades al Claustre però hem demostrat, un cop més, l’obsolescència del nostre sistema, la incapacitat i la manca de voluntat d’entesa d’un equip de govern que mira cap a una altra banda davant els problemes que pateix la nostra universitat.

En resum, no s’ha aconseguit l’objectiu principal, però és un triomf, com diria qualsevol Mourinho davant de qualsevol fracàs. Potser considerem que és una victòria pírrica, és a dir una que et deixa al caire de l’abisme, com li va passar al rei Pirrus de l’Èpir amb els bel·licosos romans (encara que el nostre rector ha seguit la tàctica de Quintus Fabius Maximus Verrucosus Cunctator amb Anníbal). No descarto que amb la perspicàcia que els caracteritza, els nostres assemblearis facin un pas endavant.