20130613_170815

Avui puc treballar al despatx del meu amfitrió a la Radboud Universiteit, Bart Geurts. És molt senzill i funcional, però té unes vistes magnífiques (som al pis 16 de l’Erasmusgebouw) del parc Brakkenstein i dels boscos que s’estenen com onades verdes cap a l’est. Estic aprofitant per passar a net les notes que he anat prenent aquests tres dies durant les presentacions i durant les xerrades amb en Bart i en Bob (res a veure amb els Simpsons!). Haig de dir que, encara que el correu-e no et permet desconnectar del tot, aquestes escapades són perfectes per aïllar-te del dia a dia i per concentrar-te a pensar, llegir i escriure: tres habilitats que no podem exercir gaire sovint a la feina diària.
Demà vaig a una xerrada a l’Institut Max Planck de Psicolingüística: un lloc mític!