Psicopedagogia de la redacció

Ara que som en un període propici a les reflexions religioses, permeteu-me que comparteixi aquest fragment de l’evangeli de Lluc (Lc 6,43-44):

15 »Guardeu-vos dels falsos profetes, que vénen a vosaltres disfressats d’ovella, però per dintre són llops rapaços. 16 Pels seus fruits els coneixereu. ¿Es cullen potser raïms dels cards, o figues dels arços? 17 Tot arbre bo dóna fruits bons, i l’arbre dolent dóna fruits dolents. 18 Un arbre bo no pot donar fruits dolents, ni un arbre dolent, donar fruits bons. 19 Tot arbre que no dóna bon fruit és tallat i llençat al foc. 20 Així, doncs, pels seus fruits els coneixereu.

És un text que m’ha vingut al cap tot llegint el següent fragment de la guia docent oficial del mòdul
Psicopedagogia de l’Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] del màster en Psicopedagogia:

.

No és només que estigui mal escrit, amb problemes de concordança i de gramàtica, és que en molts casos és pura xerrameca (bullshit), com en el següent punt del temari:

6) Obertura en l’exploració de noves xarxes i formes de coordinar l’acció psicopedagògica amb una visió dinàmica de manera que propiciï noves xarxes i sinèrgies amb l’entorn de manera que es pugui afavorir la innovació tant formativa com de la pràctica.

Bé, si hem de jutjar per les llavors i la jardinera, ja podem atiar el foc per cremar l’arbre.

Com que ja hem vist que això no és una anècdota i atesa la gran inversió que la UAB fa en la Facultat de Ciències (??) de l’Educació, que es queda la meitat de les places fixes de tot el campus, potser que comencem a demanar comptes i exigir responsabilitats.

Un comentari a “Psicopedagogia de la redacció

1. Retroenllaç: Mala peça al teler universitari | Fartografia

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *