Quo vadis, UAB?

impacteshp_1280x112_catala-jpg_160876707

Cap a on va la UAB? Si un es mira l’oferta de places Serra-Hunter del 2017, la resposta és clara: la didàctica. Si a la convocatòria del 2013 hi havia 3 places de didàctica (un 16,6%), a la del 2015 el nombre es mantenia, però ja suposava el 30% del total. Ara, al 2017 ja arribem a 4, el 40% (i a la Facultat de Lletres, la més gran del Campus, li toca el 10% del pastís). 10 places en 4 anys! Amb això puc muntar un departament de lingüística de primera línia amb personal jove de qualitat internacional que no té plaça fixa ni perspectiva de tenir-ne. I tot això mentre les places de TU de l’equip Ripoll ja havien afavorit la Facultat de Ciències d’Educació, perquè no tenien doctors ni trams de recerca. Tornem a prioritzar la qualitat internacional contrastada.

Mentrestant, hi ha departaments amb un impacte altíssim en la recerca que quedaran delmats quan arribin les jubilacions dels catedràtics i els seus professors més joves tinguin 45 anys. Esclar que això és el resultat de la magnífica feina del professor Donaire i de la seva gran política de professorat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *