1er bloc: la inauguració, la signatura d’adhessió a la xarxa de la UPC i la declaració d’intencions del conveni marc per al desenvolupament de la xarxa US.cat

La inauguració a càrrec de

Mostra la imatge al Twitter

• Pelegrí Viader en representació de Jaume Casals Pons, rector de la Universitat Pompeu Fabra.
  • Joan Guix i Oliver, secretari de Salut Pública (Departament de Salut)
  • Mercè Jou en representació de l’Arcadi Navarro Cuartiellas, secretari d’Universitats i Recerca i vicepresident del Consell
    Interuniversitari de Catalunya (Departament d’Empresa i Coneixement)
  • Andreu Benet Busquets, president de la Xarxa US.cat .

La signatura d’adhesió de la Universitat Politècnica de Catalunya a la Xarxa US.cat

• Francesc Torres Torres, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya
  • Andreu Benet Busquets, president de la Xarxa US.cat.

La declaració d’intencions del conveni marc conveni marc de col·laboració entre el Departament d’Empresa i Coneixement, el Consell Interuniversitari de Catalunya i l’Agència de Salut Pública de Catalunya per al desenvolupament de la Xarxa Catalana d’Universitats Saludables (US.cat).

Mostra la imatge al Twitter

• Joan Guix i Oliver, secretari de Salut Pública (Departament de Salut).
  • Mercè Jou en representació de l’Arcadi Navarro Cuartiellas, secretari d’Universitats i Recerca i vicepresident del Consell Interuniversitari de Catalunya (Departament d’Empresa i Coneixement).

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.