Ordre del dia reunió ordinària US.cat dijous 2/11/2017 a la Universitat Central de Catalunya-Universitat de Vic (FUB Manresa)

Estructura de la sessió:

10:15 h –Rebuda. 10:30 h -Compartir experiències i bones pràctiques saludables: Benvinguda i explicació del projecte saludable de la Universitat Central de Catalunya-Universitat de Vic, seu de Manresa. 10:45 h -Ordre del dia (temes organitzatius i de seguiment). 12:15 h –Pausa.12:30 h -Conferència formativa: Presentació de les principals conclusions del III Simposi Mediterrani de Promoció de la Salut. 13:45- Cloenda.

L’ordre del dia:

1.Lectura i aprovació de la darrera acta del Consell US.cat.

2.Informació sobre la participació de la xarxa en el “Pla inter-departamental de Salut”.

3.Signatura del conveni de la Secretaria general d’Universitats i recerca i l’Agència de Salut Pública, en suport a la xarxa US.cat.

4.Dates i proposta de desenvolupament de les properes jornades US.cat i de la Setmana Saludable 2018.

5.Estat de comptes US.cat.

6.Torn obert de paraules.

INDRET:

Universitat Central de Catalunya-Universitat de Vic,  seu de Manresa, a la sala de reunions 116 al primer pis de la FUB (Carrer Ramon Iglèsies, 5, 08243 Manresa, Barcelona 938 75 77 31)

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.