La Cursa de la UAB 2017 en suport a la marató de TV3

Agraïments dels organitzadors de la cursa solidària UAB17 patrocinada per STP GROUP  en suport a la marató de TV3

Benvolgudes i benvolguts,

Gràcies per la festa solidària i esportiva que vareu fer possible i per la vostra generositat i solidaritat.

625 corredors inscrits, 71 voluntaris i entitats que varen participar activament a la fira.  Properament us informarem de l’aportació final recollida per la donació a la Marató.

Gràcies a la col·laboració, participació, treball i suport inestimable dels voluntaris i dels participants a les diferents comissions.

Us recordem que podeu seguir fent donacions fins el 30 de gener. A les donacions que superin els 10 € els obsequiarem amb una samarreta de la cursa fins esgotar existències.

Gràcies a la contribució de tots per fer possible la fira d’entitats: Fundació Grup Catalonia (de Cerdanyola del Vallès), FEDER Catalunya Creu Roja Cerdanyola i Ripollet, l’Alumni UAB, Vila Universitària i el Campus SiS.

Gràcies a la col·laboració i dinamització de: UAB MEDIA, ESPORTCAT GENERALITAT DE CATALUNYA, DIPUTACIÓ DE BARCELONA, NON STOP RUN.

Gràcies al patrocini principal de:  STP GROUP i les aportacions de Vila Universitària i Senserisc.cat.

Gràcies als patrocinadors i col·laboradors: Grup Soteras, Ómnibus, PMC, Cemoel, Clece, i Aneto.

Us desitgem unes bones festes i us esperem a la propera edició!