Dilluns 24 d’abril: Zumba!

Saps el què és Zumba??? Consisteix en una activitat cardiovascular que combina exercicis de tonificació amb passos de balls llatins. Les coreografies estan basades en passos senzills i repetitius, cosa que fa que sigui molt fàcil seguir-la i no cal una preparació física en concret. La zumba permet tonificar, elevar les pulsacions i cremar calories. És una activitat organitzada pel Consell d’Estudiants de la Facultat de Ciències de l’Educació.

On? Gimnàs de la Facultat de Ciències de l’Educació. Aforament: 35 persones.

Horari? 13:15h fins les 14:15h

Per tant, amb aquesta activitat i el teu carnet Viu el Campus SiS podràs reconèixer 1h!

Inscripció: inscriu-te al següent link i no perdis l’oportunitat!

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Activitats, CarnetViuUABSiS, General, Reconeixement acadèmic, setmana saludable i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.