Blog del grup de recerca Tradumàtica

Blog del grup de recerca Tradumàtica sobre tecnologies de la traducció

març 23 2018

Tradumàtica busca candidats per a la beca de col·laboració universitària

El Màster Universitari Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció (www.master.tradumatica.net) busca candidats per presentar la seva sol·licitud a les Beques de col·laboració del Ministeri.

El perfil actiu i altament qualificat dels alumnes d’aquest màster els fan idonis per a presentar-se a aquesta beca. Tanmateix, el termini de sol·licitud de les beques —que es tanca abans de començar les classes del màster—, sovint deixa els alumnes sense la possibilitat de sol·licitar-les.

Si estàs interessat en el Màster Tradumàtica, tens interès a conèixer més de prop les activitats del Grup Tradumàtica i tens una nota d’expedient superior a un 8.00, ets un candidat perfecte per aquesta beca!!

I si no compleixes alguns dels requisits, posa’t en contacte amb nosaltres igualment per buscar altres vies de col·laboració.

Les beques de col·laboració són la via de què disposen els alumnes per col·laborar activament amb els grups de recerca. Només es donen a alumnes excepcionals. Els alumnes de Tradumàtica que l’han sol·licitat i complien tots els requisits l’han aconseguit. Mitjançant aquesta beca, l’alumne té l’oportunitat d’aprofundir en la disciplina més enllà dels límits de l’aula, i és perfecta per als alumnes del nostre màster: altament qualificats, amb inquietuds en el món de les tecnologies de la traducció i molt actius.

Més informació: agaur.gencat.cat/ca/beques-i-ajuts/convocatories-per-temes/Beques-de-collaboracio-universitaria-curs-2017-2018.

This entry was posted on divendres, 23 març, 2018 at 16:13 and is filed under Esdeveniments del màster. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.