Blog del grup de recerca Tradumàtica

Blog del grup de recerca Tradumàtica sobre tecnologies de la traducció

Jul 06 2015

Cloenda del màster Tradumàtica 14-15

Posted in General |

L’edició 14-15 del màster Tradumàtica va cloure el 18 de juny la tretzena edició de la seva història, com és habitual, amb la jornada Pont, la sessió d’entrevistes exprés entre les empreses col·laboradores del màster Tradumàtica i els alumnes.

Després d’unes quantes setmanes intenses de preparació de la jornada, alumnes, professors i empreses vam compartir uns moments distesos a la Facultat de Traducció i d’Interpretació.

La coordinació del màster i tot l’equip Tradumàtic saludem la tretzena promoció tradumàtica i li desitgem tota la sort del món en el seu futur!

This entry was posted on Dilluns, 6 Juliol, 2015 at 17:28 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.