Blog del grup de recerca Tradumàtica

Blog del grup de recerca Tradumàtica sobre tecnologies de la traducció

juny 20 2014

Cloenda del màster 2013-2014

Un any més, els alumnes del màster en Tradumàtica han participat a la Jornada Pont, aquesta edició, amb la participació d’una quinzena d’empreses de Catalunya, el País Valencià i Madrid. Seguidament, hem fet tots junts un piscolabis de comiat. També s’hi han acostat professors i exalumnes, a qui ens hem alegrat molt de veure.

P1050177

P1050176

La promoció 13-14 del màster ha estat un grup fantàstic; us desitgem tota la sort del món i un futur ple d’èxits tradumàtics.

P1050175

Per a aquells que no vau poder ser amb nosaltres, o per als qui us vau quedar amb alguna cosa a dir, us convidem a deixar comentaris en aquesta entrada a tall de comiat!

P1050189-2

Aquesta entrada es va publicar el divendres, 20 juny, 2014 a les 11:55 i s'ha arxivat a Esdeveniments del màster. Pots seguir qualsevol de les respostes d'aquesta entrada mitjançant el canal d'informació . Pots deixar una resposta o posar un retroenllaç des del teu web.

3 respostes per a “ Cloenda del màster 2013-2014”

1. Olga Torres Diu:

Molt bon estiu i bona sort a tots! Ens veiem per LinkedIn!

2. Carme Mangiron Diu:

Hola a tothom!

Ha estat un plaer conèixer-vos!

Molta sort amb tot i fins a la propera,

Carme

3. José Ramón Biau Diu:

Hola a tothom!

Com no vaig poder apropar-me a la jornada pont, aprofito per acomiadar-me virtualment. He gaudit molt parlant de localització amb tots vosaltres. Ha estat un veritable plaer.

A reveure!

Jose