Blog del grup de recerca Tradumàtica

Blog del grup de recerca Tradumàtica sobre tecnologies de la traducció

Mar 11 2014

Cloenda del grup Unior 13-14

Posted in General |

Els amics del màster Around de la Universitat Oriental de Nàpols han acabat la seva estada de sis mesos a la UAB per fer el màster en Tradumàtica. Pel que ens han dit, n’han quedat molt contents!

Els desitgem molta sort en el futur i esperem tornar-los a veure aviat.

foto

This entry was posted on Dimarts, 11 Març, 2014 at 11:12 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

12 Responses to “ Cloenda del grup Unior 13-14”

1. Anna Civil Says:

Molta sort a tots!
    Una abraçada i fins aviat,
    😉

2. Mònica Says:

Em sento molt afortunada d’haver-vos conegut.
    Quan parleu o sentiu algú parlant català, penseu un segon en mi. Jo no us oblidaré!

Mil petons i molta sort!

Mònica, la vostra profe de català

3. Juan José Arevalillo Doval Says:

Hola a todos.

Para mí ha sido un gran placer trabajar con los alumnos de UNIOR. Ha sido un grupo muy participativo, simpático y colaborativo. Espero que sigamos en contacto de algún modo, y si necesitan algo ya saben que me tienen en juanjo.arevalillo@hermestrans.com.

Es la primera vez que imparto un curso de gestión de proyectos a un grupo enteramente formado por alumnos extranjeros, y su interés y aprovechamiento han sido excelentes. ¡Ya estoy deseando repetir!

Grazie tante!

Juanjo Arevalillo

4. Isabelle Fratani Says:

Hola a tots!
    Us desitjo molta sort pel futur! Sento no haver pogut venir a la despedida, espero que us vagi tot molt. Estic molt contenta haver pogut ensenyar-vos algunes cosetes.
    Sobretot no dubteu en contactar-me si ho necessiteu!

Quedem en contacte,
    Que vagi be!
    Isabelle (Catalyst)

5. Stavroula Sokoli Says:

Ciao ragazzi!
    E’ stato un vero piacere conoscervi.
    Fiacciamo sottotitoli?
    😀

6. Oscar Diaz Fouces Says:

Hola!
    M’ho vaig passar molt i molt bé amb vosaltres. Si mai veniu per Galícia no deixeu de fer-me una visita.
    Una abraçada atlàntica,
    Oscar

7. Pasquale Greco Says:

Hola a tots!
    Vull agrair a tots els professors de totes les matèries.
    També vull agrair a tots els meus col · legues que em van fer companyia durant aquests sis mesos en aquesta meravellosa terra.
    Espero veure’ls aviat 🙂
    Pasquale

8. SGR-Grup de Recerca Tradumatica Says:

Gràcies a tu, Pasquale! Com es nota que has aprofitat les classes de la Mònica! 😉

9. Carme Mangiron Says:

Hola a tots!

Per a mi també ha estat un plaer conèixer-vos i sento moltíssim no haver pogut venir al comiat.

Molta sort amb tot!

Carme

10. Manel Says:

No ens hem conegut gaire, però sempre és grat saber que hi ha gent d’un lloc tan esplèndid com és Nàpols que està interessada en venir a visitar-nos. Molta sort! Ce verimm’ aròppo!

11. Pepa Says:

Benvolguts alumnes:
    Tinc la sensació que tot va ser com molt ràpid, pero en extrem agradable. Sou un grup fantàstic i us desitjo el millor futur professional i vital.

Ja teniu el meu contacte així que, a disposar per a qualsevol consulta.

Una abraçada a tots i totes 😉

12. José-Ramón Biau-Gil Says:

Fue un verdadero placer pasar aquel intenso viernes por la tarde con vosotros.

Os deseo mucho éxito en lo professional, y mucha felicidad en lo personal.

¡Un saludo desde Tarragona!

Jose
    José Ramón Biau Gil
    (Introducción a la localización)