• Què és Imagine?

Imagine és una plataforma de Microsoft que ofereix als estudiants les eines, els recursos i les experiències que necessiten per millorar el seu desenvolupament professional. Microsoft Imagine posa a disposició de manera gratuïta una gran varietat de programari que va des de Windows 10 a Visual Studio passant per Sistemes Operatius de servidors. Aquesta plataforma s’adreça exclusivament a l’ús acadèmic i, per tant, solament alumnes i professors poden accedir-hi amb el seu usuari i paraula de pas. Es recomana l’ús de Imagine per a tots els estudis però,  aquells amb un perfil de Ciències, Ciències de la Salut, Enginyeries i Matemàtiques hi disposen del programari necessari per desenvolupar aplicacions i crear entorns de sistemes informàtics.

• Com hi puc accedir?

Des de la Web del SI (Servei d’Informàticaà Programari amb llicència à Altres llicències i acords à Accedir a MSDN AA mitjançant el següent enllaç: https://msdnaa.uab.cat/   (MSDN Academic Alliance). Us heu d’autenticar amb el seu NIU i la Paraula de pas de la UAB.

Si se us denega l’accés, apareixerà aquesta pàgina i voldrà dir que no teniu un perfil d’estudiant ni de professor

Una vegada se’t concedeixi la llicència per entrar a Imagine, gràcies a la identificació del NIU i contrasenya, veuràs aquesta pàgina:

A la web oficial de Imagine podreu trobar moltíssima més informació i us animem a que comproveu vosaltres mateixos tot el que podeu fer gràcies a l’accés a Imagine que us proporciona la UAB.

També us presentem la llista de programes disponibles a Microsoft Imagine que destaquem pel seu ús:

– Visual Studio Community es conforma com el nou estàndard per desenvolupar        aplicacions multi plataforma per Windows, iOS i Android, i a més, aplicacions web i serveis en el núvol.

SQL server 2017 es tracta d’una base de dades fiable i completa per carregar treballs existents. Pots començar amb una versió gratuïta de 180 dies i després hauràs d’escollir entre la Developer Edition i l’Express Edition.

Windows 10, Windows Server 2016 i una infinitat d’eines d’ofimàtica i de gestió de projectes.

Si teniu problemes per accedir o per descarregar un programari de la plataforma MSDN AA us podeu posar en contacte amb el CAS a través d’aquesta web, o bé per correu electrònic (cas@uab.cat) o per telèfon (93 581 21 00)