Com comunicar-se amb un agrupament d’estudiants

Si a la vostra aula publiqueu un avís a Avisos i notícies, tots els participants (estudiants i professors) de l’aula veuen aquesta informació i reben el corresponent avís a la seva bústia de correu electrònic.

Si el que voleu és restringir aquesta comunicació a un determinat agrupament (conjunt de grups), seguiu les següents instruccions:

• Creeu una activitat Fòrum, fent clic sobre el botó Afegeix una activitat o un recurs.
  • Dins el formulari que apareix, ompliu el Nom del fòrum i a Paràmetres comuns de mòduls, seleccioneu a Mode de grups -> Grups separats i a Agrupament seleccioneu l’agrupament corresponent. Feu clic sobre el botó Afegeix una restricció d’accés al grup / a l’agrupament.

• Desplegueu la secció Restriccions d’accés, feu clic sobre l’ull per a que quedi tatxat i deseu els canvis.

Com a resultat final quedarà definit un fòrum que només veuran els estudiants que pertanyen a l’agrupament seleccionat, els quals seran els únics en rebre els corresponents correus electrònic d’avís.