Estructura bàsica d’una Aula Moodle

Les aules Moodle estan estructurades en 2 o 3 columnes. A les laterals es situen els blocs, que afegeixen diverses funcionalitats, i a la central hi ha les seccions del curs, que és a es on creen els recursos i activitats.

aula

La informació i funcionalitats de l’aula varia en funció del rol. Un alumne tindrà menys funcionalitats i informació que un professor.
Així doncs, bàsicament un alumne podrà accedir a continguts, realitzar activitats i veure les seves qualificacions.
Un professor podrà modificar el contingut de l’aula. El professor té disponible la funcionalitat Activa Edició per modificar l’aspecte i continguts de l’aula.

activa

Les possibilitats de modificació són:

• Afegir / Treure / Moure i Ocultar blocs.

notis

• Afegir / Eliminar / Modificar / Moure i Ocultar recursos i activitats.

mou

• Moure / Ocultar les seccions del curs.

tema

És possible comprovar com l’estudiant veu l’aula. Per fer-ho accediu a Canvia rol a… -> Estudiant del bloc Configuració.

estudiant

Per tornar al vostre rol, feu clic sobre Torna al meu rol normal.

rol