Com afegir o treure grups de docència de SIGMA/TCS d’una aula Moodle

Accediu al Campus Virtual, aneu al bloc lateral dret ACCÉS DIRECTE i feu clic sobre l’enllaç Gestió d’aules moodle.

Una vegada dins, es mostren totes les aules moodle que teniu actives.

Feu clic sobre el botó Afegir / treure alumnes de l’aula per realitzar l’acció desitjada.

Per afegir un grup, dins l’apartat Afegir/Treure grups docència de Sigma, feu clic a la banda dreta del menú desplegable Grups que té l’aula i seleccioneu el grup corresponent de la llista Grups disponibles a SIGMA.

El grup escollit apareixerà en el menú desplegable en una caixa blava. Per desar els canvis, feu clic sobre el botó Enviar.

Per treure un grup, feu clic sobre la creu de la caixa blava corresponent. Per desar els canvis, feu clic sobre el botó Enviar.

Si dins del menú desplegable no us apareix el codi d’assignatura i el grup que voleu incloure, ho podeu fer manualment. Dins de l’apartat Afegir grup de docència manualment, haureu d’indicar el codi SIGMA o TCS de l’assignatura, així com també el grup corresponent. Per confirmar l’ordre, feu clic sobre el botó Enviar.

NOTA: És molt important que esteu segurs/es que el codi i grup que introduïu és el correcte, ja que l’assignació és automàtica i instantània.