Com afegir o treure estudiants manualment d’una aula Moodle

Accediu al Campus Virtual, aneu al bloc lateral dret ACCÉS DIRECTE i feu clic sobre l’enllaç Gestió d’aules moodle.

Una vegada dins, es mostren totes les aules moodle que teniu actives.

Feu clic sobre el botó Afegir / treure alumnes de l’aula corresponent.

Per afegir estudiants, dins l’apartat Assignar manualment estudiants al grup fictici, introduïu els NIUs reals dels estudiants separats per comes i sense espais. Per desar els canvis, feu clic sobre el botó Enviar.

Aquests estudiants quedaran assignats automàticament a l’aula moodle, dins un nou grup de docència fictici del tipus IMO:XX_XXXXX_O.

Per treure estudiants, dins l’apartat Llistat dels grups d’estudiants, al menú desplegable Grup fictici: IMO:XX_XXXXX_O està el llistat d’estudiants assignats manualment. Feu clic sobre el botó Esborrar, corresponent a l’estudiant que voleu treure.

Atenció! Tingueu en compte que cada vegada que un estudiant assignat manualment s’identifiqui al Campus Virtual, s’activarà un procés automàtic i individual que comprovarà si l’estudiant ja té una matrícula vàlida. Aquest procés comportarà el següent:

• Els estudiants que no arribin a tenir matrícula es mantindran dins aquest grup d’assignació manual (grup fictici).
  • Els estudiants que ja tinguin matrícula i conservin el mateix codi i grup d’assignatura, s’eliminaran del grup fictici i s’assignaran al grup real. Si han realitzat algun treball (lliurament, discussió, …), es mantindrà.
  • Els estudiants que ja tinguin matrícula i no conservin el mateix codi i/o grup d’assignatura, s’eliminaran del grup fictici i s’assignaran al grup real. Si han realitzat algun treball (lliurament, discussió,…) l’hauran de tornar a lliurar/repetir al grup real. És per això que durant el període d’aquesta assignació és recomanable que els estudiants accedeixin només en mode lectura i que no realitzin cap acció (lliuraments, discussions, …).