Com afegir o treure docents d’una aula Moodle

Per afegir/treure docents d’una aula Moodle, primer heu d’entrar al Campus Virtual, aneu al bloc lateral dret ACCÉS DIRECTE i feu clic sobre l’enllaç Gestió d’aules moodle.

Una vegada dins, es mostren totes les aules moodle que teniu actives.

Feu clic sobre el botó Afegir / treure professors de l’aula per realitzar l’acció desitjada.

En aquest apartat, depenent dels privilegis que voleu donar al docent dins de l’aula Moodle, l’haureu d’assignar com a Professor o com a Professor no editor.

La diferència entre el rol Professor i el rol Professor no editor, és que aquest últim només podrà qualificar als estudiants, és a dir, no tindrà permisos d’edició sobre l’aula Moodle (modificar la configuració i crear activitats, recursos o continguts).

Per afegir docents, introduïu el NIU dins el formulari corresponent i feu clic sobre el botó Afegir.

Per treure docents, feu clic sobre el botó Esborrar corresponent.

NOTA: La persona responsable (propietària) de l’aula Moodle no podrà ser eliminada de la Llista de professors Editors, és a dir, no tindrà el botó d’Esborrar.