Com crear una activitat “Inscripció a grups”

Aquest tipus d’activitat serveix per a que els estudiants es puguin inscriure a grups creats buits prèviament per vosaltres. Per tant, en primer lloc heu de crear tants grups buits com necessiteu i en segon lloc crear un agrupament que englobi aquests grups.

• Activeu l’edició de l’aula.
  • Feu clic sobre el botó Afegeix una activitat o un recurs, del tema/setmana corresponent.

• Seleccioneu l’activitat Tria de grup i feu clic sobre el botó Afegeix.

• Ompliu els camps Nom i Descripció. A Agrupament des d’on es triarà un grup, seleccioneu l’agrupament que heu creat prèviament. Al camp Nombre màxim de membres per grup, indiqueu el valor corresponent i seleccioneu les dates durant les quals els estudiants es podran inscriure.

• Per finalitzar, feu clic sobre el botó Desa els canvis i torna al curs. L’activitat quedarà creada i llesta per a que els estudiants s’inscriguin. Les instruccions que han de seguir els estudiants per inscriure’s al grup, són les següents: Sóc estudiant. Com m’inscric a un grup?.