Nivell superior de català (C2)

preparació per a l’examen CIFALC

Gen 07 2020

ATENCIÓ!: Inscripció prova oral i prova escrita (del 22 al 29 de gener)

Posted in General |

La Unitat d’Avaluació i Certificació del Servei de Llengües de la UAB acaba de fer pública la nova convocatòria CIFALC del mes de febrer de 2020. La prova oral es realitzarà del 3 al 7 de febrer. La prova escrita, el dissabte 8 de febrer.

La reserva del dia i l’hora per a la prova oral i la inscripció a la prova escrita cal fer-les personalment i obligatòriament mitjançant el web del Servei de Llengües, a l’apartat Reserva hora a l’examen, del 22 al 29 de gener de 2020.

* * *

D’altra banda, els alumnes que us esteu formant mitjançant la modalitat d’autoaprenentatge o bé els exalumnes que seguiu el bloc amb la intenció de presentar-vos a la nova convocatòria CIFALC de nivell superior, cal que (abans de la inscripció esmentada) en formalitzeu la matrícula del 8 al 20 de gener de 2020, de 10 a 14 h i de 15 a 19.30 h (excepte el divendres fins a les 19 h), a la Secretaria del Servei de Llengües, edifici B4, al Campus de Bellaterra.

This entry was posted on Dimarts, 7 Gener, 2020 at 0:34 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.