Nivell superior de català (C2)

preparació per a l’examen CIFALC

Jun 05 2019

Examen escrit: dissabte 8 de juny

Posted in General |

Podeu consultar tota la informació oficial i actualitzada sobre la convocatòria de l’examen de nivell superior (C2) a la pàgina de la Unitat d’Avaluació i Certificació del Servei de Llengües.

Horaris i aula:

L’examen de nivell superior de llengua catalana (C2) del dia 8 de juny de 2019 començarà a les 9.30 h, a l’aula P6 de la Facultat de Lletres i Psicologia.

S’accedirà a l’aula per l’entrada principal de la Facultat de Lletres. Podeu consultar el mapa del campus (la Facultat de Lletres i Psicologia està senyalitzada amb el número 10). Un cop dins, heu de baixar fins al punt verd número 6 del plànol següent:

Per a més informació, podeu trucar al telèfon 93 581 13 25.

This entry was posted on Dimecres, 5 Juny, 2019 at 18:25 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.