Nivell superior de català (C2)

preparació per a l’examen CIFALC

juny 06 2017

Examen escrit, dissabte 10 de juny

Posted in General |

Podeu consultar tota la informació oficial i actualitzada sobre la convocatòria de l’examen de nivell superior (C2) a la pàgina de la Unitat d’Avaluació i Certificació del Servei de Llengües.

Horaris i aules:

L’examen de nivell superior de llengua catalana (C2) del dia 10 de juny de 2017 començarà a les 9.30 h, a les aules de la Facultat de Lletres i Psicologia següents:

• Cognoms compresos entre Aguilar i Ferrero: a l’aula P2.
  • Cognoms compresos entre Francisco i Ortigosa: a l’aula P3.
  • Cognoms compresos entre Pardo i Xiol: a l’aula P4.

S’accedirà a totes les aules per l’entrada principal de la Facultat. Podeu consultar el mapa del campus (la Facultat de Lletres i Psicologia està senyalitzada amb el número 10). Un cop dins, heu de baixar fins al punt verd número 6 del plànol següent:

Per a més informació, podeu trucar al telèfon 93 581 13 25.

This entry was posted on dimarts, 6 juny, 2017 at 11:08 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.