Nivell superior de català (C2)

preparació per a l’examen CIFALC

Archive for maig 8, 2017

maig 08 2017

ATENCIÓ!: Inscripció prova oral i prova escrita (del 17 al 30 de maig)

Posted in General |

La Unitat d’Avaluació i Certificació del Servei de Llengües de la UAB acaba de fer pública la nova convocatòria CIFALC del mes de juny 2017. La prova oral es realitzarà del 6 al 9 de juny. La prova escrita, el dissabte 10 de juny.

La reserva del dia i l’hora per a la prova oral i la inscripció a la prova escrita cal fer-les personalment i obligatòriament mitjançant el web del Servei de Llengües, a l’apartat Reserva hora a l’examen, del 17 al 30 de maig de 2017.

* * *

D’altra banda, els alumnes que us esteu formant mitjançant la modalitat d’autoaprenentatge o bé els exalumnes que seguiu el bloc amb la intenció de presentar-vos a la nova convocatòria CIFALC de nivell superior, cal que (abans de la inscripció esmentada) en formalitzeu la matrícula del 15 al 26 de maig de 2017, de 10 a 14 h i de 15 a 19.30 h (excepte el divendres fins a les 19 h), a la Secretaria del Servei de Llengües, edifici B4, al Campus de Bellaterra.

No hi ha comentaris