Nivell superior de català (C2)

preparació per a l’examen CIFALC

febr. 01 2017

Setmana d’exàmens (orals: del 6 al 10 de febrer; escrit: dissabte 11 de febrer)

Posted in General |

Dilluns vinent començaran els exàmens orals de la convocatòria de febrer 2017 del nivell C2 de llengua catalana de la CIFALC. Especialment per als alumnes que heu fet la formació a Barcelona, aquí teniu un plànol de la UAB on podreu trobar l’Aulari Central (número 44), edifici on es duran a terme, del 6 al 10 de febrer, les proves orals.

Durant aquesta setmana vinent, us informarem de la facultat i les aules concretes on es farà l’examen escrit (dissabte, 11 de febrer).

Ànims i molt encert a tothom!

This entry was posted on dimecres, 1 febrer, 2017 at 0:00 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.