4. Activitats (documents més habituals)

 

En aquest apartat es proposen activitats conjuntes relacionades amb els documents més habituals de l’administració universitària: la carta, el correu electrònic formal i l’informe.

 

Carta

Es tracta de revisar l’adequació, la coherència, la cohesió i la correcció d’aquesta carta de resposta a una petició d’un estudiant.

 

* * *

 

Correu electrònic formal

Es tracta d’escriure, des de l’Àrea de Beques de la vostra universitat, un missatge de correu electrònic de resposta a una sol·licitud d’informació sobre els tràmits que s’han de realitzar per obtenir una beca de mobilitat per al proper curs. Tingueu en compte tant l’estructura com les característiques textuals que ha de tenir l’escrit.

Podeu desar les diverses versions en el viqui corresponent al vostre grup:

E1
E2
E3

 

* * *

Informe

Es tracta de posar en comú aquesta avaluació inicial sobre la redacció d’informes. A continuació es valorarà l’elaboració d’un informe a partir de la seva planificació.

 

* * *

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Si us plau, demostra que no ets un robot * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.