Presentació

Aquest és l’espai virtual de referència sobre Llengua i documentació de l’administració universitària del Servei de Llengües de la UAB, a través del qual es duen a terme diverses formacions programades per la Unitat de Formació de l’Àrea de Personal d’Administració i Serveis.

A banda de la proposta de formació concreta, s’hi presenten un seguit de bones pràctiques per afavorir l’eficàcia comunicativa del llenguatge administratiu, els models de documents més freqüents en l’administració universitària, la visió actual sobre l’ús dels tractaments protocol·laris en aquests tipus de documents i, finalment, un recull de recursos complementaris.

Aquesta entrada ha esta publicada en directius, english programa, suficiència bimodal. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *