A quina comunitat pertanys?

varys_dit petit GdS tall

Baelish: Lord Varys, és un honor trobar-te aquí.
Varys: Sempre et sento dir el mateix. Què tal si em dius què vols i acabem amb aquesta farsa?
Baelish: No ets dels que els agrada ser afalagats, per l’actitud que demostres.
Varys: No gaire. I a tu tampoc t’agrada. Ets més dels que tiren la pedra i amaguen la mà.
Baelish: Com a mínim demostro que sóc un home i no m’amago darrera d’uns ocellets, ni em passo el dia a l’ombra escoltant el que diuen els demés.
Varys: Bé, som molt diferents i ja està bé, podem deixar-ho aquí.
Baelish: Volia preguntar-te una cosa, tinc una “amiga” a qui li agradaria practicar una mica d’esport al SAF. Saps a quina comunitat pertany?
Varys: És ben senzill. Si per amiga et refereixes a la teva pupil·la, la Sansa Stark, si estudia a la UAB forma part de la comunitat universitària.
Baelish: Avui et veig inspirat, amic.
Varys: També formen part de la comunitat universitària els estudiants de la Fundació UAB, el PDI i el PAS. A més, del personal jubilat de la UAB.
Baelish: I si ara vull portar a alguna de les altres “amiguetes”?
Varys: Si són persones en atur, persones que visquin al Vallès Occidental o socis Alumni UAB, formen part de la Comunitat Vinculada.
Baelish: I tenen promocions i millors preus?
Varys: Si vols una bona promoció fes un grupet de les teves “amiguetes” i mentre una sigui estudiant pots aprofitar la promoció Germans de SAF. És la millor de tot el mercat.
Baelish: I on puc trobar més informació referent als perfils i a aquesta espectacular promoció?
Varys: Aquest enllaç et permetrà aprofundir en els perfils. La promoció Germans de SAF la veuràs si cliques aquí. També pots trobar-ne informació al Facebook i al Twitter del SAF.
Baelish: És una sort tenir-te rondant per Palau tant sovint.
Varys: Em temo que no tothom troba que sigui una virtut.