Més enllà de Germans de SAF

varys_dit petit GdS tall

Baelish: Lord Varys, què se’n sap del SAF?
Varys: Els ocellets encara no m’han dit res de nou.
Baelish: Massa ocupats entrenant, potser? O més aviat descansen a la sauna?
Varys: Mai descarto tals opcions.
Baelish: Hi ha 6 promocions diferents per accedir al SAF. Ells les coneixen i les aprofiten.
Varys: I quines són? No és per satisfer les meves ànsies d’informació, sinó per mera curiositat.
Baelish: Mira: si ets estudiant, PAS o PDI d’una universitat de fora de Barcelona província i tens un màxim d’un any d’estada a la UAB; pots entrar gratuïtament un cop.
Varys: Entesos, però segur que en saps més.
Baelish: Cert. Les empreses o entitats que hagin signat un conveni amb la UAB o SAF gaudeixen de la quota de comunitat vinculada. Si treballes en una d’aquestes empreses, disposes d’una entrada gratuïta i 3 invitacions per a familiars o amics.
Varys: Carai!
Baelish: N’hi ha més: els estudiants de la Vila Universitària tenen un preu especial.
Varys: Sí que ho tenen bé aquests estudiants.
Baelish: Els no abonats inscrits a activitats del SAF per reconèixer crèdits, no paguen matrícula si volen quedar-se com a persones abonades.
Varys: Els ho posen fàcil.
Baelish: Les persones jubilades de la UAB tenen matrícula gratuïta i mantenen la quota de comunitat universitària.
Varys: Els meus ocellets me les pagaran totes juntes. Aquesta informació és or.
Baelish: Prou que ho se, amic. Però encara hi ha més… Els pares i mares dels inscrits a les Escoles Esportives UAB tenen també matrícula gratuïta i quota familiar durant el període d’inscripció a les escoles.
Varys: Encara em prendràs la feina. No ho voldria pas.
Baelish: Més val, doncs, que posis rectes als teus ocellets.

Preus comunitat vinculada

Promoció pels Vilatans