Tiquets mensuals per a dignataris i visitants

18muzoezqy6z1jpg
Baelish: Com estan avui els ocellets?
Varys: Canten. I canten força.
Baelish: Doncs suposo que ja t’han cantat que avui arriba Oberyn de la casa Martell des de Dorne.
Varys: Certament.
Baelish: I t’han cantat alguna cosa més?
Varys: No se de quina cosa més em parles.
Baelish: Carai! Els ocellets es passen més temps al jacuzzi del SAF que escoltant rumors, pel que sembla.
Varys: Per segons quines coses, els ocellets no són necessaris.
Baelish: En aquest cas, et faré el favor d’explicar-t’ho jo mateix: Oberyn martell és un gran aficionat a l’esport. Ve de molt lluny i li hem de mostrar que aquí les coses es fan millor que al seu regne.
Varys: Doncs no cal que et digui que visiti el SAF.
Baelish: I ho farà, n’estic segur. Ja saps que està en molt bona forma.
Varys: Això sempre és discutible, amic.
Baelish: Necessita poder accedir al SAF, durant un mes, però no pot permetre’s el luxe de quedar-se més temps.
Varys: Segur que deu tenir assumptes de Palau que el reclamen, com tots nosaltres.
Baelish: Així doncs, què s’hi pot fer? No podem quedar malament davant d’un convidat, ja saps que fa el rei amb els caps dels mals amfitrions.
Varys: El més savi seria que comprés el tiquet mensual, és vàlid per 30 dies.
Baelish: I per a qui és el tiquet mensual?
Varys: És per estudiants, PDI i PAS que estiguin a la UAB un màxim de 12 mesos. També pels clients de l’Hotel Campus. La resta de col·lectius poden gaudir d’un màxim de 2 tiquets mensuals l’any.
Baelish: Molt bona pensada.
Varys: Amb el tiquet tens accés lliure a totes les instal·lacions, pots participar a activitats generals i rebre assessorament tècnic puntual a la sala fitness i a la piscina.
Baelish: Una vegada més conservarem el cap sobre les espatlles, amic meu.
Varys: Sí! No puc estar més d’acord amb tu aquesta vegada.

Per a més informació