L’impacte de la televisió: nova campanya a favor de l’estil de vida saludable

estilo-de-vida-saludableL’AESAN i la Fundación Alimentum han posat en marxa una campanya de comunicació televisiva per fomentar l’alimentació equilibrada i l’activitat física, segons informa Munideporte a la notícia que us resumim en aquesta entrada. Es tracta del Plan de Hábitos de Vida Saludables en la Población Española (HAVISA), un pla que es durà a terme durant tot l’any 2013 i que inclourà missatges que fomentin els hàbits de vida saludables i ajudin a combatre els problemes de sobrepès i obesitat a través de totes les campanyes de televisió que facin les empreses participants.

El pla de comunicació donarà visibilitat a una sèrie de missatges o llegendes que s’inclouran a les campanyes publicitàries de la televisió. Ja han presentat els missatges que es podran veure durant l’any, que són els següents:

  • Gener: “La millor recepta: alimentació equilibrada i exercici físic”
  • Febrer: “Realitza activitat física a diari”
  • Març: “Menja de forma variada, equilibrada i moderada”
  • Abril: “Combina activitat física amb alimentació variada i equilibrada”
  • Maig: “Camina 30 minuts al dia”
  • Juny: “Menja més fruita i verdura”
  • Juliol: “Menja variat, equilibrat, moderat i mou-te”
  • Agost: “Viu actiu, mou-te per estar sa”
  • Setembre: “Esmorza cada dia”
  • Octubre: “Utilitza les escales en comptes de l’ascensor”
  • Novembre: “Informa’t: llegeix l’etiqueta dels aliments i begudes”
  • Desembre: “La millor recepta: alimentació equilibrada i exercici físic”

El motiu que els ha impulsat a elaborar aquest pla de comunicació és el gran impacte que té la televisió sobre la població, concretament el de les empreses que formen part de la Fundación Alimentum, ja que la seva aparició a la televisió representa un 16% de la publicitat televisiva en global i pel que fa als sectors de l’alimentació i les begudes suposa respectivament un 76 i un 55% de la publicitat de cada sector. Entre aquestes empreses hi trobem les conegudes Bimbo, Calvo, Campofrío, Coca-Cola, Danone, Nestle i moltes altres.

Deixa un comentari