Set beneficis si feu activitat física regular

Des del primer dia hem parlat dels diversos beneficis que ens aporta la pràctica d’activitat física. Avui us els recordem amb aquest article generalista publicat per Mayo Clinic, que ens recorda els set beneficis més destacats.

1) Controla el teu pes: l’exercici físic ajuda a prevenir l’excés de pes, perquè cremem calories quan el practiquem. Si no teniu temps de fer-ne de forma habitual en espais normalitzats, feu el vostre dia a dia més actiu amb petits gestos com pujar escales.

2) Ajuda a combatre malalties: alteracions del metabolisme, hipertensió i malalties cardiovasculars, diabetis, depressió, càncer, artritis… La pràctica regular d’activitat física pot ajudar a prevenir tots aquests problemes.

3) Millora el teu estat d’ànim: si heu tingut un dia dur, esteu cansats i noteu l’estrès, no hi ha res millor per a relaxar-se i sentir-se més feliç que passar una estona al gimnàs o fer una caminada de 30 minuts.

4) Augmenta la teva energia: la pràctica d’activitat física millora la força muscular i també el sistema cardiovascular. I, quan el cor i els pulmons treballen millor, es té més energia per a afrontar el dia a dia.

5) T’ajuda a dormir millor: fer exercici durant el dia farà que pugueu adormir-vos més de pressa i més profundament. Ara bé, no és bo fer-ne  just abans de ficar-se al llit perquè estareu massa excitats per a poder dormir!

6) Reactiva la teva vida sexual: fer activitat física evitarà que us sentiu cansats i us deixarà amb l’energia necessària per a gaudir d’aquest important apartat de la vida.

7) L’exercici pot ser divertit: l’activitat física pot ser una bona excusa per a sortir a l’aire lliure o per gaudir d’altres activitats que us facin feliços i que us ajudin a connectar amb familiars i amics. Fent exercici podem acabar amb l’avorriment!

Deixa un comentari