Dorm millor practicant activitat física diàriament

Practicar activitat física influeix en la millora de la qualitat de les nostres hores de son, tal com s’explica a aquest article publicat al ScienceDaily. Les persones que dediquen aproximadament 150 minuts d’exercici a la setmana no només estan més actives i despertes durant el dia, sinó que dormen molt millor quan arriba la nit, segons un estudi publicat a la revista Mental Health and Physical Activity. Continua la lectura de Dorm millor practicant activitat física diàriament

Aquest Nadal, regala activitat física!

La setmana passada us dèiem que els videojocs actius no poden substituir l’activitat física, però s’acosta el Nadal i sabem que els nens els inclouran a la seva Carta als Reis.

Videojocs i tota mena d’aparells electrònics formaran part dels regals més demanats pels petits de la casa, però des d’aquí volem animar els pares a pensar en una llista diferent, una llista que us resultarà tan clàssica com saludable i amb la qual fareu que els vostre fills facin exercici mentre comparteixen una estona divertida amb vosaltres i no amb la televisió. Continua la lectura de Aquest Nadal, regala activitat física!

Activitat física i nutrició durant l’embaràs

Les dones embarassades tenen la capacitat d’influir en la salut dels seus fills de manera substancial, tal com s’explica en aquest article d’About Kids Health. Hi ha molts factors que determinen la salut del bebè, però el fet que les mares segueixin una alimentació saludable i practiquin activitat física hi influeix notablement.

De fet, és recomanable que aquelles dones que vulguin quedar-se embarassades segueixin una determinada dieta abans de fer-ho, que inclouria una quantitat més elevada de fruita i vegetals i una part més petita de llet, carn i els derivats d’ambdues. Aquestes proporcions les poden ajudar a adquirir els macronutrients i micronutrients que necessiten abans de tenir un fill.

Durant l’embaràs, les dones poden continuar consumint el mateix amb algunes petites variacions a partir del segon trimestre, ja que a partir d’aleshores necessiten més calories. Per això podran menjar també algun iogurt o poma de més i algun got més de llet amb un tros de pa. Tot això, evidentment, tenint en compte que poden patir algun tipus d’aversió contra alguns aliments que faran que tinguin nàusees. Continua la lectura de Activitat física i nutrició durant l’embaràs