I Cursa de la Vila Universitària

La Vila Universitària celebra els seus 20 anys i organitza enguany diversos actes, entre els quals es troba la I Cursa de la Vila, que se celebrarà el diumenge 16 de desembre de 2012 a les 11 del matí. Es tracta d’una activitat que pretén apropar el món de les curses al Campus de la UAB i que compta també amb un component solidari: la seva col·laboració amb La Marató de TV3.

El Campus és un lloc on estudiar i la Vila Universitària és un lloc on viure, però tot el conjunt engloba un espai on es poden realitzar diverses activitats lúdiques, entre elles sortir a córrer. La Cursa de la Vila pretén apropar aquesta realitat a tothom qui vulgui a través d’un recorregut de 5 Km que serà de tot menys pla. Si creus que és fàcil, potser és que encara no coneixes tot el Campus de la UAB, així que anima’t a participar en aquesta cursa festiva i solidària.

Les inscripcions es fan de manera conjunta amb Championchip i Eolymp. El preu d’inscripció és de 8 €, per a persones que tinguin el xip groc oficial, i de 10 € per les que l’hagin de llogar. Omple el formulari d’inscripció i entrena’t fort perquè t’esperen, a tu i a tots els que corren, en aquesta primera edició de La Cursa de la Vila, de la qual en sortiràs, a més, amb una samarreta de regal, entrades per al SAF i una bossa plena de sorpreses!

Si vols veure tota la informació ampliada, tens algun dubte o vols col·laborar, pots consultar la pàgina web de l’esdeveniment o enviar un correu a cursa@vilauniversitaria.com.